zondag 6 juli 2014

Ik ben er niet

Ik ben er niet.
Nou ja, natuurlijk ben ik er wel
Maar ik ben er niet
Nog niet
Papa en mama hebben mij nog nooit gezien
Gevoeld
Of geroken
En toch
Toch houden ze van mij
Dat weet ik gewoon
Papa's en mama's horen van hun kind te houden
Ik heb papa en mama ook nog nooit gezien
Toch weet ik hoe ze zijn
Mama
Mama is een vrouw met een lieve warme stem
Met die stem troost ze mensen
Maakt  ze mensen aan het lachen
Mama is een wijze vrouw
Dat merk je gewoon aan hoe ze praat
Papa
Papa houdt van mama
Dat vertelt hij haar tot mama het niet meer kan horen
Papa is slim, hij weet veel
Papa is grappig
Papa
Papa lijkt mij de leukste papa die er is
Maar ja,
Wat weet ik er nou van
Want ik ben er niet
Ik heb papa en mama nog nooit gezien
Gevoeld
Of geroken
Ik ben er niet
Nog niet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten